Zwroty i reklamacje
Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Użytkownikowi, będącemu Konsumentem, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru, bez podania przyczyn. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży powinno zostać złożone na piśmie, a do zachowania terminu 14 dni wystarczające jest wysłanie oświadczenia w powyższym terminie pocztą lub kurierem na adres Sprzedawcy podany w Regulaminie.
W razie odstąpienia od umowy, towar powinien być zwrócony w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
W razie odstąpienia od umowy, Sprzedawca dokona zwrotu na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego, chyba że Konsument wskaże inny sposób zwrotu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
Konsument ma prawo składać reklamacje w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach, w tym w przypadkach wynikających z przepisów regulujących odpowiedzialność sprzedawcy za towar niezgodny z umową.
Reklamacje związane z niezgodnością towaru z umową powinny być przesyłane na adres podany w zakładce Kontakt.
Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej zaleca się podanie w reklamacji następujących informacji: imienia i nazwiska kupującego, adresu do korespondencji, adresu e-mail, rodzaju reklamowanego towaru, daty zakupu towaru, opisu wady, daty spostrzeżenia wady towaru, preferowanego sposobu powiadomienia o rozpatrzeniu reklamacji, żądania składającego reklamację oraz zaleca się przesłanie dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu towaru u Sprzedawcy.
Wraz ze składaną reklamacją zaleca się przesłanie reklamowanego towaru. Nieprzesłanie towaru może utrudnić lub uniemożliwić rozpatrzenie reklamacji.
Sprzedawca zaleca, aby Konsument obejrzał przesyłkę zawierającą zamówiony towar bezpośrednio po jej doręczeniu w obecności kuriera, przed podpisaniem potwierdzenia odbioru przesyłki, w celu ustalenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych towaru i jego opakowania. W przypadku stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych towaru lub jego opakowania, Sprzedawca zaleca, aby Konsument zwrócił się do kuriera z żądaniem sporządzenia protokołu i aby protokół podpisał. Sprzedawca zaleca, aby Konsument w szczególności nie odbierał od kuriera takiej przesyłki zawierającej uszkodzony mechanicznie towar lub jego opakowanie, lecz poinformował niezwłocznie o tym fakcie Sprzedawcę telefonicznie lub mailowo.
Przejdź do strony głównej